Forsiden

Timeplan

Påmelding

Om timene

Nyheter

Priser

Ansatte



Informasjon om timene

Husk treningshåndkle på timene :)

NYHET! HJERTETRIM: For deg som vil forbedre formen, men ikke er så glad i løping eller sykling. Her får du dekket Helsedirektoratet sin anbefaling om forhøyet puls 30 min om dagen, uten å måtte ha blodsmak i munnen. Fokus på puls, der du selv styrer intensiteten.

NYHET! STRAM OPP: En styrketime med spennende og varierte øvelser. For deg som ønsker å forbedre din generelle styrke, med hovedfokus på kjernemuskulaturen (rygg, mage).

NYHET! TABATA: Meget effektiv hjertetrenning med enkle øvelser og høy puls som forbedrer blodsirkulasjon, kondisjon og styrke.

AEROBIC 1 og 2: Vi bygger opp timen trinn for trinn. Enkel koreografi og vi får opp pulsen. Time 2 er litt vanskeligere og har litt høyere intensitet enn time 1. En time som passer for deg som liker å trene sammen med andre og ha det gøy :)

SALMIX: Salmix er en morsom og energisk time der vi kombinerer enkle kondisjon- og styrkeøvelser. Du styrer selv intensiteten. Her får du alt i ett i løpet av 50 minutter.

LATINO (ZUMBA-STYLE): Gøy, effektiv, latino inspirert trening. Inneholder danseelementer med eksotiske rytmer som feks salsa. Denne treningsformen passer for alle aldre om du har danseerfaring eller ikke. Stegene og bevegelsene er lettlærte. Velkommen til en time med mye glede og smil :)

BEVEGELSE: Vi skal hele tiden være i bevegelse. Dette er en videreføring av Yoga, barbeint/ sokkelest på matte. Vi trener bevegelighet, mobilitet, stabilitet, balanse, styrke, spenst og koordinasjon. Dette er skadeforebyggende, helsefremmende og forebygger vondter.

HVERDAGSSTYRKE 1 og 2: Lett styrketrening der vi bruker vår egen kroppsvekt. Vi skal gjøre alle de tunge løftene i hverdagen lettere. Lavterske - for deg som aldri har trent, synes trening er skummelt eller bare vil ha en enkel time. Time 2 er en videreføring av time 1, men fortsatt blå lavterskel time.

TRIMTREFFEN: Trening lagt opp for pensjonister der vår Personlige Trener, Mette er med og hjelper, instruerer og motiverer. Vi tar i bruk både oppvarmingsapparater, styrkeapparater, gruppesal og tøyeavdeling for en komplett treningsøkt for de som både vil trene og ha det sosialt. Etter treningen er det mulighet for litt sosial hygge med rimelig og helsebringende lunsj på Kaffekruset i Sandberggården.

SPINN: Spinning (sykling i sal). Ved hjelp av musikk og en motiverende instruktør er du med på en varierende løype på totalt 40/55 min (5 min uttøyning). Du bestemmer selv intensiteten på timen, dermed kan alle, både utrente og trente, få topp utbytte på samme time. Instruktøren vil motivere og hjelpe både nybegynnere og viderekomne til å få en topp treningsopplevelse.

STEP: En time for deg som liker trinn og kombinasjoner, men ikke for avansert. Timen holder pulsen oppe, og gir deg masse energi! For deg som vil trene kondisjon. 55 min totalt.

YOGA: Balanse, styrke, bevegelighet, harmoni og avspenning står i fokus. Yoga er trening for kropp og sjel. Vi styrker indre muskulatur og øker bevegeligheten i muskler og ledd. Timen passer for alle. 60 min totalt.

SIRKEL: Utholdende styrke i stasjoner delt inn i tidsintervaller. Veiledning på teknikk av instruktør underveis. En skikkelig «gym time»! Funksjonell trening for alle, uansett kjønn, alder og form! God oppvarming og timen varer 60 minutter totalt.



Se timeplanen her.


YOGA LIVE, FREDAG 8. MAI KL 10

TIMEPLAN FOR UKE 18 KLAR

2020-05-08
Pga vær kjører vi live/ online time i stedet for utetime. Timen vises fra kl 10.00. Gå inn på Skreia Trim sin YouTube kanal for å se. Trykk HER for å komme til kanalen.

2020-04-24
Timeplan for uke 18 ligger nå i Boost/ kundeportalen.


Copyright 2016 Skreia Trim AS
Email: trening@skreiatrim.no   Telefon 61 16 22 02