Forsiden

Timeplan

Påmelding

Om timene

Nyheter

Priser

Ansatte



Informasjon om timene

Husk treningshåndkle på timene :)

STRAM OPP: Styrketrening med hovedfokus på armer og mage. Enkle øvelser, utført med manualer, som gir sterkere og smidigere armer, samt stram mage!

TABATA: Meget effektiv kondisjonstrening med enkle øvelser og høy puls som forbedrer blodsirkulasjon, utholdenhet og styrke. Du styrer intensiteten selv!

AEROBIC 1 og 2: Vi bygger opp timen trinn for trinn. Enkel koreografi og vi får opp pulsen. Time 2 er litt vanskeligere og har litt høyere intensitet enn time 1. En time som passer for deg som liker å trene sammen med andre og ha det gøy :)

SALMIX: Salmix er en morsom og energisk time der vi kombinerer enkle kondisjon- og styrkeøvelser. Du styrer selv intensiteten. Her får du alt i ett i løpet av 50 minutter.

LATINO/ STYRKE (ZUMBA-STYLE): Gøy, effektiv, latino inspirert trening med styrkedel. Inneholder danseelementer med eksotiske rytmer som feks salsa. Denne treningsformen passer for alle aldre om du har danseerfaring eller ikke. Effektiv trening med øvelser som kan gi flat mage, faste lår og rumpe ;) 30 minutter latino, 20 minutter styrke. Velkommen til en time med mye glede og smil :)

HVERDAGSSTYRKE 1: Lett styrketrening der vi bruker vår egen kroppsvekt, lette vekter og strikk. Vi skal gjøre alle løftene i hverdagen lettere. Lavterskel - for deg som aldri har trent, synes trening er skummelt eller bare vil ha en enkel time.

HVERDAGSSTYRKE 2: Frisk og svett - en rød time hvor vi løfter tyngre vekter, får opp pulsen og har høy svettefaktor. Et steg videre fra Hverdagssyrke 1. Dette er en time for deg som har trent før. CrossFit inspirert - øvelsene er enkle, effektive og vi trener hele kroppen.

SPINN 50: Spinning (sykling i sal). Ved hjelp av musikk og en motiverende instruktør er du med på en varierende løype på totalt 45 min (5 min uttøyning). Du bestemmer selv intensiteten på timen, dermed kan alle, både utrente og trente, få topp utbytte på samme time. God oppvarming, starter litt forsiktig og øker på med tempo og styrke. Variert time hvor alle 3 posisjonene benyttes. Nedtrapping og uttøying.

SPINN INTERVALL 50: Spinning (sykling i sal) med motiverende musikk og instruktør. Løypen legges opp med intervaller.

STEP: En time for deg som elsker høy puls sammen med utfordrende koreografi. Timen holder pulsen oppe, og gir deg masse energi! For deg som vil trene kondisjon og har vært med på step før. 55 min totalt.

YOGA: Balanse, styrke, bevegelighet, harmoni og avspenning står i fokus. Yoga er trening for kropp og sjel. Vi styrker indre muskulatur og øker bevegeligheten i muskler og ledd. Timen passer for deg som trenger å få bort stress og få ro i kroppen. 60 min totalt.

SIRKEL: Utholdende styrke i stasjoner delt inn i tidsintervaller. Veiledning på teknikk av instruktør underveis. En skikkelig «gym time»! Funksjonell trening for alle, uansett kjønn, alder og form! God oppvarming og timen varer 60 minutter totalt.



Se timeplanen her.


UKENS LØRDAGSTIME 24.OKT KL:10.00

UKENSLØRDAGSTIME 17.OKT KL:10.00

2020-10-21
Få en knallstart på helgen å bli med Magdalena på hennes Tabata time. påmelding i boost. Velkommen

2020-10-14
Magdalena kjører stram opp time lørdag 17.okt kl:10.00 påmelding i boost. Velkommen


Copyright 2016 Skreia Trim AS
Email: trening@skreiatrim.no   Telefon 61 16 22 02