Forsiden

Timeplan

Påmelding

Om timene

Nyheter

Priser

Ansatte



Informasjon om timene

Husk treningshåndkle på timene :)

NYHET! AEROBIC LETT: Vi bygger opp timen trinn for trinn. Enkel koreografi og vi får opp pulsen. En time som passer for deg som liker å trene sammen med andre og ha det gøy :)

NYHET! STYKRE MED STANG: En time for deg som ønsker litt tyngre styrketime. Her jobber vi rolig med enkle øvelser og har fokus på teknikk.

SALMIX: Salmix er en morsom og energisk time der vi kombinerer enkle kondisjon- og styrkeøvelser. Du styrer selv intensiteten. Her får du alt i ett i løpet av 50 minutter.

LATINO (ZUMBA-STYLE): Gøy, effektiv, latino inspirert trening. Inneholder danseelementer med eksotiske rytmer som feks salsa. Denne treningsformen passer for alle aldre om du har danseerfaring eller ikke. Stegene og bevegelsene er lettlærte. Velkommen til en time med mye glede og smil :)

BEVEGELSE: Vi skal hele tiden være i bevegelse. Dette er en videreføring av Yoga, barbeint/ sokkelest på matte. Vi trener bevegelighet, mobilitet, stabilitet, balanse, styrke, spenst og koordinasjon. Dette er skadeforebyggende, helsefremmende og forebygger vondter.

STEP/STYRKE: Kombinert time med en del step og en del styrke. Flott time med god variasjon. For deg som vil trene både hjerte og muskler :)

HVERDAGSSTYRKE: Lett styrketrening der vi bruker vår egen kroppsvekt. Vi skal gjøre alle de tunge løftene i hverdagen lettere – lavterskel der ALLE kan delta.

KETTLEBELLS: Trening med spesiallagde vektkuler med håndtak. For alle som har ønske om å få en dynamisk kropp som er funksjonell i hverdagen. Noe av det mest effektive du kan gjøre innenfor styrketrening med øvelser som aktiverer opptil 600 muskler! 45 minutters time for deg som er helt ny og 60 minutters time for deg som har prøvd kettlebells før og vil ha litt større utfordringer.

TRIMTREFFEN: Trening lagt opp for pensjonister der vår Personlige Trener, Mette er med og hjelper, instruerer og motiverer. Vi tar i bruk både oppvarmingsapparater, styrkeapparater, gruppesal og tøyeavdeling for en komplett treningsøkt for de som både vil trene og ha det sosialt. Etter treningen er det mulighet for litt sosial hygge med rimelig og helsebringende lunsj på Kaffekruset i Sandberggården.

SPINN: Spinning (sykling i sal). Ved hjelp av musikk og en motiverende instruktør er du med på en varierende løype på totalt 40/55 min (5 min uttøyning). Du bestemmer selv intensiteten på timen, dermed kan alle, både utrente og trente, få topp utbytte på samme time. Instruktøren vil motivere og hjelpe både nybegynnere og viderekomne til å få en topp treningsopplevelse.

STEP: En time for deg som liker trinn og kombinasjoner, men ikke for avansert. Timen holder pulsen oppe, og gir deg masse energi! For deg som vil trene kondisjon. 55 min totalt.

YOGA: Balanse, styrke, bevegelighet, harmoni og avspenning står i fokus. Yoga er trening for kropp og sjel. Vi styrker indre muskulatur og øker bevegeligheten i muskler og ledd. Timen passer for alle. 60 min totalt.

SIRKEL: Utholdende styrke i stasjoner delt inn i tidsintervaller. Veiledning på teknikk av instruktør underveis. En skikkelig «gym time»! Funksjonell trening for alle, uansett kjønn, alder og form! God oppvarming og timen varer 60 minutter totalt.



Se timeplanen her.


PT-uka 16. til 21. november

UKENS LØRDAGSTIME 9.NOV. KL:10.00

2019-11-09
Velkommen til ei uke full av helsebringende tilbud og arrangementer! Riktig veiledning fra godt utdannede instruktører, er avgjørende for å lykkes med trening og kosthold. Mer info på mail :)

2019-11-06
Få en knall start på helgen å bli med på Ingeborg sin aerobic lett/styrke time 50. Gratis prøvetime. Velkommen


Copyright 2016 Skreia Trim AS
Email: trening@skreiatrim.no   Telefon 61 16 22 02