Forsiden

Timeplan

Påmelding

Om timene

Nyheter

Priser

Ansatte



Informasjon om timene

Husk treningshåndkle på timene :)

NYHET! DANS STYRKE 50: Morsomme, enkle dansetrinn og styrkeøvelser - her har vi det gøy når vi trener! :)

NYHET! AEROBIC 45: Lett utholdenhetstime med enkle trinn - kjempeflott lavterskeltime som passer for ALLE :)

NYHET! MAGE/ RYGG 25: Knalleffektiv trening av kjernemuskulatur! Perfekt å kombinere med Komiform Spinn 45, Styrke 50 eller Yoga 50.

NYHET! STEP/ UTHOLDENHET 45: Kombinert time med en del step og en del utholdenhet. Flott time med god variasjon. For deg som vil trene hjertemuskelen litt :) OBS! Oppstart oktober.

HVERDAGSSTYRKE 45: Lett styrketrening der vi bruker vår egen kroppsvekt. Vi skal gjøre alle de tunge løftene i hverdagen lettere – lavterskel der ALLE kan delta.

KETTLEBELLS 45/60: Trening med spesiallagde vektkuler med håndtak. For alle som har ønske om å få en dynamisk kropp som er funksjonell i hverdagen. Noe av det mest effektive du kan gjøre innenfor styrketrening med øvelser som aktiverer opptil 600 muskler! 45 minutters time for deg som er helt ny og 60 minutters time for deg som har prøvd kettlebells før og vil ha litt større utfordringer.

TRIMTREFFEN: Trening lagt opp for pensjonister der vår Personlige Trener, Mette er med og hjelper, instruerer og motiverer. Vi tar i bruk både oppvarmingsapparater, styrkeapparater, gruppesal og tøyeavdeling for en komplett treningsøkt for de som både vil trene og ha det sosialt. Etter treningen er det mulighet for litt sosial hygge med rimelig og helsebringende lunsj på Kaffekruset i Sandberggården.

SPINN 45/60: Spinning (sykling i sal). Ved hjelp av musikk og en motiverende instruktør er du med på en varierende løype på totalt 40/55 min (5 min uttøyning). Du bestemmer selv intensiteten på timen, dermed kan alle, både utrente og trente, få topp utbytte på samme time. Instruktøren vil motivere og hjelpe både nybegynnere og viderekomne til å få en topp treningsopplevelse.

AEROBIC STYRKE 55: Enkel og morsom time med enkle trinnkombinasjoner på gulvet. Her kjører vi en kondisjonsdel, og en styrkedel. Effektivt fra start til slutt! Passer for alle. 55 min totalt.

STYRKE 50: Styrketime for hele kroppen der vi bruker vektstenger med skiver. Passer både damer og menn. Tilpasset hver enkelt - du legger på den vekten du selv vil ha. 50 min totalt.

STEP 55: En time for deg som liker trinn og kombinasjoner, men ikke for avansert. Timen holder pulsen oppe, og gir deg masse energi! For deg som vil trene kondisjon. 55 min totalt.

KOMIFORM SPINN 45: Spinning (sykling i sal). Timen for deg som vil komme i gang med trening, vil trene litt lett eller vedlikeholdstrene. Moderat intensitet og lett time å følge. Denne timen kan absolutt alle bli med på!

YOGA 50/60: Balanse, styrke, bevegelighet, harmoni og avspenning står i fokus. Yoga er trening for kropp og sjel. Vi styrker indre muskulatur og øker bevegeligheten i muskler og ledd. Timen passer for alle. 60 min totalt.

SIRKEL 60: Utholdende styrke i stasjoner delt inn i tidsintervaller. Veiledning på teknikk av instruktør underveis. En skikkelig «gym time»! Funksjonell trening for alle, uansett kjønn, alder og form! God oppvarming og timen varer 60 minutter totalt.



Se timeplanen her.


Spinning med Kristin i dag

LØRDAGSTIME 25.NOV KL.10.00

2017-11-23
Torsdag 23. november tar Kristin Høiberg sykkeltimen kl. 19:00. Velkommen!

2017-11-22
Mai Helen kjører spinn 45 lørdag kl.10.00 😉 Påmelding på nett🤗 Ta med deg en venn for prøvetime. Velkommen 👏


Copyright 2016 Skreia Trim AS
Email: trening@skreiatrim.no   Telefon 61 16 22 02